És primavera

El funàmbul és una revista trimestral que fa 17×24 cm. És en blanc i negre i força austera. El primer número conté 78 pàgines. Havia de sortir a lhivern, però al llom, al final, hi diu «Primavera 2014». El funàmbul costa 11€. A partir davui es pot trobar en dues llibreries barcelonines: La Impossible (aquest nom havia de casar immediatament amb aquest projecte) i la Laie. Des de demà a la tarda també serà a La Central.

No es tracta denganyar ningú: el resultat estètic final és força satisfactori, però millorable. Potser caldria alleugerir latapeïment textual i millorar una miqueta la qualitat de les fotografies. Del contingut sí que nhi ha per estar-ne molt orgullós.

Com que el web de El funàmbul encara no està enllestit del tot, qui vulgui rebren ledició en paper a casa només cal que ho comuniqui elfunambul@gmail.com. Per cert, no haureu de pagar cap mena de despesa addicional per lenviament. El funàmbul també es podrà adquirir ben aviat en format digital per 4,5€. 

IMG_8763

2 pensaments sobre “És primavera

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s